Nastavení wifi

Pokud máte problém s nastavením Wi-Fi, zkontrolujte prosím následující body:

1. Máte iPhone nebo iPad a nevidíte síťové heslo Wi-Fi, které zadáte? Vypněte dočasně tmavý (nebo automatický) režim, aplikace nepodporuje tuto možnost. Po nastavení přepněte zpět do tmavého režimu.

2. Máte na routeru inteligentní Wi-Fi? (Sloučení 2,4 GHz a 5 GHz síť pod jedním názvem). Oddělte je vytvořením dvou různých sítí - jednu pro 2,4 GHz a jednu pro 5 GHz. Radiátory fungují jen na 2,4 GHz síti.

3. Máte Wi-Fi zapnuté v radiátoru ? Pozor, ikona sítě Wi-Fi a Detekce přítomnosti jsou podobné

Snímka obrazovky 2021-11-26 o 10.47.42

4. Pokud se v aplikaci nezobrazí název vaší wifi sítě a máte zařízení se systémem Android, povolte aplikaci všechny přístupy, zejména polohu. Případně ke spárování radiátoru použijte jiný telefon, ve kterém se dočasně přihlásíte do svého účtu Radistar. Následně se v aplikaci odhlásíte a přihlásíte do svého účtu na svém zařízení, kde vám párování nefungovalo - zařízení tam již bude spárováno.

5. Máte iPhone, radiátor se spáruje, ale nevidíte jej v aplikaci? (zjištěno 28.11.2022) Tento problém způsobují oprávnění aplikace vs operační systém iOS a zápis do cloudového řešení aplikace Radistar. Zkuste zopakovat párování na zařízení se systémem Android, následně lze radiátor ovládat i v aplikaci ve vašem iPhone.

6. Párování je provedeno, ale zařízení se do aplikace nezapíše? (zjištěno 12.12.2022) Tento problém může způsobit vytváření sítí zařízení WiFi - více vysílacích buněk nebo opakovače - ve směrovačích může být pod nastavením multicast, MESH atd. Vypněte dočasně tuto funkci a po správném párování znovu zapněte.

Vzhledem k množství zařízení hlavně se systémem Android nelze zaručit naprostou kompatibilitu se všemi modely a verzemi, vždy je ale možné řešit párování na jiném zařízení a následně používat ovládání na svém zařízení. Výrobce se snaží zapracovat všechna omezení do aktualizace aplikace.

  

 Návod k radiátoru IQ line STONE WIFI

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz.